2010 m. lapkričio 2 d., antradienis

Deep down - I'm a NERD


žinau, žinau, mano požiūris į dalykus dažnai kažkoks per rimtas. XD ir neseniai vienas sutiktas žmogus man pasakė, kad pirmas įspūdis apie mane - rimtuolė. FOR REAL? aš žvengiu, kai nesuprantu matkės ir kai eilinį kartą kur nors atsitrenkiu. bet kartais pagaunu save tikrai per rimtai mąstant ar rašant. sorry for dat.

anyways, norėjau tik pasakyt, kad manau, jog kai kuriems dalykams nereikia tęsinio. pvz, knygoms. twilight'as būtų žymiai geresnis be new moon ir kitų dalių. jį perskaičius aš tikrai taip negalvojau, buvau maždaug : 'ODIEVEODIEVE, kaip gerai, kad yra kitos dalys, can't wait, ąąąąąąąą', bet po breaking dawn ir apskritai po visos tos manijos aš galvoju kitaip.

po twilight'o kitos dalys nubanalėjo. nebeliko tokios romantikos ir paslapties. taaip, meilė, aistra ir lalala, bet SANTUOKA IR VAIKAI?? tai jau ne mano stuff. be to, be eclipse'ės ir kitų mes būtume galėję spėliot. ar Bella tapo vampyre? ar jie su Edvardu liko kartu? ar Viktorija negrįžo? tikriausiai būčiau mirus iš jaudulio, bet tokia jau ta paauglių dalia. atsiradus twilight tęsiniams dingo visa ta prakeikta vampyriška magija. bent jau aš taip manau.



dar vienas dalykas, kuris saldesnis be pabaigos, yra netikėta pažintis. kai sutinki ką nors ir nežinai to žmogaus vardo. gali kalbėtis ir išsakyt viską ką galvoji, žinodamas, kad su tuo žmogum daugiau niekada nesusitiksi. aaaišku, gali paklaust facebook'o ar skype, bet ar tada jaustum tą patį ilgesį ir jaudulį? tas žmogus tau taptų paprastu pažįstamu, su kuriuo chat'ini apie mokyklą ir kaip nekenti blogo oro. o jei jums išsiskyrus liktų paslaptis, viskas būtų visai kitaip. galėtum tą žmogų idealiuot ir svarstyt ar dar kada nors susitiksit. o tai ir yra nepaprasta.




ir aišku, meilė. kai ji nutrūksta pačiu stebuklingiausiu metu, tu gali verkt, dejuot, galvot, kad mirsi, bet tu bent jau iš tikrųjų IŠGYVENI meilę. o jei su tuo misteriu ypatinguoju pasiliktum, gal taip karšati jo nebemylėtum? gal susituoktumėt ir susilauktumėt 10 vaikų, bet kur tada romantika? arba pradėtumėt vienas kito neapkęst. nesakau, kad norint pajaust meilę, reikia nužudyt tą ką myli arba susidegint pačiam, bet ilgesys yra nerealus jausmas. ir gerąja ir blogąja prasme.



tik tiek. atleiskit už rimtumą, bet širdy aš visad liksiu nerd!

2 komentarai: