2010 m. rugsėjo 18 d., šeštadienis

be pavadinimo

negaliu blog'int. nes norint parašyt ką nors įdomaus, reikia GALVOT apie ką nors įdomaus. o visos mano mintys sukasi tik apie tuos pačius, net ir man įgrisusius dalykus.

meilę. nežinau kas užėjo, nes dabar tikrai ne pavasaris, bet tikriausiai, kad jaustum tokį begalinį švenumo troškimą nereikia kažkokio ypatingo metų laiko. tiesiog svajoju apie mirtinai žavų garbanių, su kuriuo galėčiau vaikščiot lietingom gatvėm susikibus už rankų.

mokslus. keista, bet šiemet man jie rūpi ypač mažai. :D aišku, stengiuosi mokytis gerai, nes nenoriu būt viena iš tų nevykėlių, kuriems išsilavinimas neatrodo svarbus. bet nebesistengiu mokėt tobulai visus įmanomus dalykus. tuo labiau, kad jau tvirtai nusprendžiau kokį gyvenimo kelią rinksiuosi ir nepatinkančias pamokas tiesiog ignorinu. :D nieko negaliu padaryt, kad kalbos apie skaičių aibes man kelia žiovulį.

madą. dienos užduotis dažnai būna sugalvot kokį nors gerą derinuką iš turimų drabužių, nors ir tai kartais nesiseka. :D skudurynai vienintelė mano viltis šitam dievo užmirštam kampely. be to, daug dėmesio kreipiu į naujausias 2011m. pavasario kolekcijas. įdomu jas tyrinėt, galvot kureim mados namam šį sezoną pasisekė, o kuriem nežiauriai. analizavimas rūlz! XD

tikiuosi, kad jum šis ruduo geresnis. nors ir man jis gan neblogas. nauja mokykla sugeba bent šiek tiek nudžiugint, mokslai kol kas labai baisiai nespaudžia ir šiaip, nevyksta nieko blogo. bet noriu, kad viskas būtų šiek tiek kitaip. matysim kaip bus toliau. :>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą