2010 m. rugpjūčio 7 d., šeštadienis

50's


Tie laikai man atrodo TOBULI.Kalbu ne apie lietuviškuosius 50's, o apie amerikietiškuosius, tokius, kokius juos matau fimuose. Jie man atrodo be galo romantiški. Tuoj paaiškinsiu kodėl.

Visų pirma, dėl mados. Penkiasdešimtieji, mano manymu, vienas iš elegantiškiausių dešimtmečių. Moterys dėvėdavo pūstus sijonus aukštu liemeniu, klasikinius batelius, perlus, jų lūpos būdavo kraujo raudonumo, o plaukai visuomet nepriekaištingai sušukuoti. Jos dėvėdavo elegantiškas skrybėlaites, puošnias skareles, pirštinaites. O akiniai! Jie būdavo tiesiog žavingi.

Vyrukai, aišku, neatsilikdavo. Su žele suraityta Elvio Preslio įkvėpta šukuosena, iškrakmolyti marškiniai, kartais net kelių spalvų švarkai, pusilgės kelnės iš po kurių kyšo kojinės, žvilgantys batai. Mados atžvilgiu man tai absoliučiai nuostabus laikotarpis.

O dar mašinos! Net ir tos elegantiškos.

Apie to meto kavinukes net nekalbu. Ten turėjo rinktis spalvinga publika išgert pieno kokteilių, pašokt pagal užkrečiančią 50'ųjų muziką. Nes ji tikrai puiki. Sodriabalsiai to meto atlikėjai tikrai moka suvirpint širdį. Užtenka pasiklausyt Johnny Cash'o arba hito 'Why The Fools Fall In Love'. Gal aš ir punk rock'o fanė, bet jų ritmas keri.

Ir apskritai, penkiasdešimtaisiais tikriausiai viskas buvo kitaip. Pasaulis džiaugėsi pasibaigusiu karu, moterys buvo nekaltai žavios ir visi šėlo patrakusiu rokenrolo ritmu.

Panašu, kad aš gimiau netinkamais metais.

1 komentaras: