2010 m. rugpjūčio 28 d., šeštadienis

Dalykai, kurių man niekada nebūna gana :
  • Raffaello. Niekada negaunu jų tiek kiek noriu. :< Bet jei gaučiau kiek norėčiau, tikriausiai vietoj kambario durų namie turėtų įstatyt garažo vartus.
  • Šokoladas. Manęs negalima palikt kambary vienos su juo. Visada pasinaudoju proga. Pieniškas, juodas, korėtas, su riešutais ar be jų - man tinka visoks! Aš addicted.
  • Drabužiai ir aksesuarai. Tikriausiai, kad būtų patenkintas mano troškulys, tėvai turėtų būt milijardieriai. Arba tiesiog galiu pasipraktikuot vagiant.
  • Draugai, dėmesys. Iš mielų žmonių, su kuriais man smagu. Nors dažniausiai mieli žmonės mane ignorina arba dėmesiu apipila kokie nors babajai. Jie bent jau pasipiršę pažada nupirkt gražią suknelę. ir šiaip, draugų niekada nebus per daug.
  • Muzika. Negaliu atsiklausyt. Atrodo dainos būna nusibodę, klausytos ne vienerius metus, bet be jų būna liūdna. Net piešimui ar kitam stuff be muzikos susikaupt būna sunku. Jos man niekada negana!
  • Atostogos. Atrodo, kad vos tik prasideda linksmybės jos ima ir baigiasi. Kai miegas pats saldžiausias, o oras pats geriausias.
  • Talentas. Toks dalykas, kurio, deja, nenusipirksi. Nors olialia mergaitės nusipirko populiarumą neturėdamos jokio talento! Tai gal jis ne toks jau ir reikalingas.
  • Grožis. Va jį nusipirkt galima. Operacija šen, operacija ten ir tu - Megan Fox! Bet aš tam dar nepasiryžau, todėl laukiu kol motulė gamta savaime ištaisys mano defektus. Kreiva nosis gali pati išsitiesint, right..?
  • Gražios nuotraukos. Fotkinčiausi iki begalybės, kol užkimščiau visą pc, bet neturiu fotiko ir esu ne itin geras modelis.
  • Meilė. NO COMMENTS

2 komentarai: