2010 m. rugpjūčio 3 d., antradienis

Just a little obsession



Panašu, kad visas pasaulis eina dėl vampyrų iš proto. Aš ne išimtis. XDD Prisimenu kai nuėjau į biblioteką ir man pasiūlė 'Saulėlydį' arba Twilight'ą, kaip dažniausiai visi jį ir vadina. Tada ji dar nebuvo taip baisiai išpopuliarėjusi ir aš pagalvojau 'omg, istorijos apie vampyrus?? Beviltiška', bet bibliotekininkė labai įsijautus man ją rekomendavo, be to, aš knygų ŽIURKĖ, todėl nusprendžiau perskaityt. Ir.. Mane apėmė Twilight'o manija.


Nežinau, kaip S. Meyer sukuria tą stebuklingą nuotaiką knygoj, tą romantišką atmosferą, bet meilės ištroškusias paaugles ji tikrai veikia. Bent jau daugelį. Pamenu, kaip vėliau su draugėm per pertraukas neužsičiaupdavom, svaigdavom apie 'tobuląjį' Edvardą ir kaip puiku būtų atsidurt Belos vietoj. Laukėm nesulaukėm pirmojo filmo ir tiesiog buvom dėl viso to pamišę.


Dabar į tai žiūriu kiek kitaip. Vis dar esu išprotėjus, bet ne dėl Twilight'o. Jo visur per daug. Aktoriai, kurie tikrai nėra patys geriausi (Kristen Stewart dažnai atrodo kažko užvartojus) laimi visus įmanomus apdovanojimus, nors kartais nėra jų verti. Arba, Taylor Lautner. Dauguma myli ne jį, o jo raumenis. Pathetic.



Ir išvis, vampyrai VISUR. Netikit? Look at dis :
  • Vampire Diaries. Serialas. Šiuo metu einu dėl jo iš proooto. Nieko negaliu padaryt, jis belekaip įtraukia. Žiūrėčiau jį net jei visą laiką rodytų kaip Damon'as (Ian Somerhalder) sėdėtų ant kėdės ir tylėtų. Niekaip negaliu į jį atsižiūrėt. Iš pradžių nekenčiau, paskui pamilau. Blogi berniukai rox. (rock) Be to, VD man patinka, nes ten daug kraujo (? Sadistė, duhh), be to, ten dug blogų veikėjų, labai daug veiksmo ir, aišku, ROMANTIKOS. Love it.





  • Miręs iki sutemų (knyga) ir serialas True Blood. Knygos skaičiau tik pirmą dalį, bet labai noriu kitų dalių (tuoj mano gimtadienis..). Žiauriai pošla knyga. XDDD Bet man patiko (aš ne tik sadistė). O dėl serialo nežinau, nes neteko matyt. Girdėjau, kad irgi labai pošlas. Reikėtų žiūrėt.





  • Vampires Suck. Filmas. Twilight'o parodija. Nerealiai linksmas atrodo. :DD Noriu pamatyt, bet mano pc (trauma, bet myliu. Žinot, daug gerų prisiminimų) per netą niekaip jo neužkrauna.

  • Gal po kiek laiko jį pamatysiu, kai jau atgyvena bus. Bus maždaug taip:
AŠ :
- Žmonės, mačiau Vampires Suck! Nerealus filmas, žiauriai patiko. Matėt tą ir aną vietas?? Belekokios juokingos, lydžiausi.
Po to karto žmonės stebuklingai išsitrins mano numerį ir nebeatsakys į sms. Ne pirmas kartas.


Anyways, filmų ir knygų apie vampyrus tikrai daug, tik aš daugiau jų nežinau, todėl apsimeskim, kad šitie svarbiausi. Kad ir kaip ten būtų, vampyrai (ne) sucks, pagal mane. Jie rūlz.






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą