2010 m. rugpjūčio 25 d., trečiadienis

Ate ate, vasara


Šiandien ryte pabudau ir nustebau, nes buvo velniškai šalta. Pro atidarytą langą švilpė šaltas vėjas, ko jau seniai nejaučiau ir buvau pasiilgus. Panašu, kad ateina ruduo. Nekenčiu jo, ypač dėl to, kad prasideda mokslo metai ir vos ne kasdien lyja, bet šiemet visai laukiu. Noriu, kad šaltas oras gnaibytų nosį ir aplinkui kristų spalvoti lapai.

Bet manruduo tuo pačiu ir patinka, nes viskas keičiasi. Iš šortų šokam į džinsus ir šiltesnius megztinius (nors šiemet tuo ne per daugiausiai džiaugiuosi. Pripratau būt nuogale), pasiekeičia oras, nuotaikos. Be to, mano gimtadienis. Man sueina 15lika (lievas skaičius). Netikiu, kad pildysis svajonės, kaip būdama maža įsivaizdavau. Maniau, kad būnant tokio amžiaus gyvenimas vienas didelis FUN. Bet taip nėra. Tiesą sakant, be nuostabių dienų, būna labai nuobodu.

Rudeniu džiaugiuosi dar ir dėl to, kad ši vasara man nepaliko didelio įspūdžio. Buvo daug smagių akimirkų, bet aš tikėjausi kažko DIDESNIO.

Bet labiausiai man patinka tas šaltas vėjas ir kaip rytais dar galiu mėgautis šiltais patalais, o paskui visą dieną po namus trintis su pižama ir gert kakavą. Bet greitai baigsis ir tai. Turėsiu anksti šokt iš lovos, siust ant savęs, kad anksčiau nenuėjau miegot ir VĖL ilgėtis vasaros. Iki kitų metų.

Spalvoto rudens visiems!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą