2010 m. rugpjūčio 11 d., trečiadienis

Living In The Sky With Diamonds



Man patinka naktis, nes tamsa ramina. Šviečiant saulei niekada neužmigčiau. O aš tiesiog dieeevinu miegot. Kiti žmonės sako, kad miegodami iššvaistom pusę savo gyvenimo (ir tai tiesa), bet niekada neatsisakyčiau miego, nes jis padeda užsimiršt, pailsina mintis. Be to, tada mes galim sapnuot. Mano sapnai dažniausiai klaaikiai keisti, pavyzdžiui, sapnuoju spintas arba tik įvykių nuotrupas, bet man tai patinka.

Dar man patinka naktis, nes tik tada galim pamatyt žvaigždes. Nebent jūs jas matot ir dieną, bet čia jau nieko gero.


Naktį viskas visai kitaip, net garsai atrodo kitokie.

Ir šiuo paros metu man pabunda įkvėpimas. Tai laikas, kai geriausiai sekasi kažką kurti, visada randu sau įdomios ir naudingos veiklos. Tikriausiai aš naktinis paukštis.



Bet tamsa man tuo pačiu ir nepatinka. Ji nesaugi, nerami. Saulės šviesoj viskas aišku ir paprasta. O kai aplinkui vien juoda, negali žinot kas slepiasi už kampo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą