2010 m. rugpjūčio 7 d., šeštadienis

The Twilight Saga : Eclipse







Vakar pagaliau pažiūrėjau šitą filmą ir omg, man jis tikrai patiko! Visą laiką žiūrėjau susikaupus ir tik porą kartų įėjau pachek'int facebook'o (per kokius nors veiksmo filmus tai darau begalybę kartų), tas filmas tikrai įtraukė mane! Buvo daug tikrai mielų vietų, kur aš vis sakiau 'aww' ir norėjau ką nors suspaust savo glėby, o tai rodo, kad filmas tikrai geras. Buvo veiksmo, bet ne per daug, tikrai su saiku. Žiūrėt nenusibodo, priešingai, buvau sužavėta. Mano džiaugsmo nesugadino net tai, kad tenkinausi kino teatre filmuota versija (veidai ten dažniausiai atrodo super balti ir išryškėja raudonos Pattinson'o lūpos, which is weird). Bet šiaip, eclipsė mano nuomonė žyyymiai geresnė už New Moon, kuris buvo šiek tiek nuobodokas ir už Twilight, kuris gan neprofesionalus.

Dar mane nudžiugino naujas veikėjas Riley (Xavier Samuel), kuris tikrai cute, bet filmo pabaigoj neteko galvos, Sad.

Nepatiko tai, kad Stewart atrodė lyg su peruku (nes taip ir buvo, man atrodo), ji vėl keistai skeryčiojosi rankom jausmingose vietose ir tuo viską gadino, bet šiaip ji šiek tiek patobulėjo nuo Twilight'o laikų.

Dar nepatiko tai, kad Bella neverkė vietose, kuriose knygoj tiesiog skęsdavo ašarose. Keistai atrodė, kai ji atsisveikindama su Džeikobu buvo rami ir šalta. Jei turėtumėt amžiam palikt tą kurį mylit, išeitumėt iš kambario nė kiek nesusijaudinę? Tikrai keista.

Be to, ji nė kiek neišsigando (ir vėl, visai kitaip nei knygoj), kai Edvardas prie jos akių nužudė Viktoriją arba kai Volturiai nugalabijo Bri (naujagimę vampyrę, kurią Kalenai norėjo palikt gyvą). Abejoju, ar kas nors išliktų toks ramus kai jiem prieš akis mylimasis gabalais ištaškytų vampyrę, kuri gal metus kėsinosi tave nužudyt. Be to, pagal idėją ji turėjo jaust bent šiokį tokį palengvėjimą, juk niekas nebenori jos išskerst. O Bella tiesiog priėjo prie Edvardo ir lyg niekur nieko pradėjo šnekėtis. Nors šįkart Stewart nekaltinu, čia tikriausiai scenarijaus autorių kaltė.



Eclipsę galiu pagirt, tarp kitų dviejų filmų ji sužibėjo! Nors su knyga net lygint negalima, dabar nekantraudama laukiu abiejų Breaking Dawn dalių. :>

1 komentaras:

  1. Aš "Eclipse" kine žiūrėjau, išėjus norėjau dar vieno bilieto į šį filmą.:DD Šiaip iš tikrųjų matosi,kad daugiau pinigų sukišo į "Eclipse",nes tarkim makiažas buvo pakankamai geras. Ypač gražiai ta Rozali buvo padažyta.:p

    AtsakytiPanaikinti