2010 m. rugpjūčio 1 d., sekmadienis

Turiu galyyybę svajonių. nenoriu įstrigt vienoj vietoj amžinai. būtų nuostabu jei galėčiau aplankyt įspūdingiausius pasaulio miestus arba netgi juose GYVENT. Paryžius, Londonas, Niujorkas, Roma, jei tektų likt Lietuvoj - Vilnius. Nes tokiuose didmiesčiuose kaip šie, pildosi svajonės. Aišku, čia reikia kovot už vietą po saule, ne taip kaip mažuose mieluose miestukuose, kur visi gyvena ramiai ir vienodai. Bet čia atsiveria galimybės, stipriai pasisitengus galima pasiekt tiek daug. Būtent tuo jie mane ir vilioja. Ryškios šviesos visada mane žavėjo, gatvės pilnos žmonių - taip pat.


PASAKŲ KAMPELIAI, KURIUOSE NORĖČIAU GYVENT :

NYC


Pažadėtoji žemė. Vien tie geltoni taxi ką reiškia! Manau, kad geriausiai mano trokštamą niujorkietišką gyveinmą atspindi tokie serialai, kaip 'Gossip Girl' arba 'Sex and The City'. Turiu galvoj, ne pačios intrigos, bet visi pasilinksiminimai, tai kaip stilingai ir atsidavę tie žmonės šėlsta. Be to, jų stilius tiesiog keri. Toks prabangus ir be galo skoningas. Nors man tiktų ir suplyšę sportbačiai, nutrinti džinsai ir paprasti marškinai. Niujorkas vis tiek liks mano galutiniu tikslu.

Paryžius
Omgomg, nežinau ką atiduočiau už galimybę jį aplankyt, jau nekalbu apie GYVENIMĄ ten. Aišku, prancūzų susikurtas savitas stilius nuostabus. Toks elegantiškas ir savotiškai trapus, švelnus, jei tik taip galima paibūdint stilių. :D bet mane ten labiausiai traukia ta nepaaiškinamai maloni atmosfera. Tokia klaikiai romantiška. Vynas, kava, šokoladas, žvaigždėti vakarai, cigaretės, pasilaikymai už rankučių, karšti bučiniai ir dar BEGALĖ dalykų, kurie man simbolizuoja paryžių. Dar žinoma - eifelio bokštas. Fotografų, dailininkų ir poetų įkvėpimas. Paryžius tai neišsipildžiusi svajonė, dar net ten nepabuvus, jį įsimylėjau, vien iš to ką apie jį girdėjau.

Londonas


Mažai apie jį galvojau, bet nusprendžiau, kad galimybė jame gyvent irgi būtų nereali. Turiu galvoj, apie Londoną tiesiog legendos sklando. Niekada negirdėjau, kad ten kam nors būtų nepatikę arba kad nenorėtų sugrįžt. Be to, tai viena iš pasaulio mados sostinių, o tai man (gal jau spėjot pastebėt XD) tikrai nemažai reiškia.
Vien tas britiškas akcentas.. Nesakau, kad nemėgstu amerikietiškojo, devinu jį!, bet kiekvienas britų ištartas žodis skamba didingai. Klausytis to kiekvieną dieną - tikra palaima. taigi prie londono irgi uždedu, gal ne tokį didelį, bet pliusą.


Tiek tų mano svajonių miestų. Palinkėkit man juos aplankyt!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą