2010 m. rugpjūčio 5 d., ketvirtadienis

Romantiniai filmai arba BANALYBĖ, KURIĄ MES VISI MYLIM


Prisipažinkit, jum patinka romantiniai filmai. Nepažįstu nė vieno žmogaus, kuris jų nuoširdžiai jų neapkęstų. Net mano tėtė juos mėgsta, o tai jau šį tą reiškia.


Kartais pagalvoju, kad iš tikrųjų jie turėtų vadintis ne romantiniais filmais, o fantastiniais, nes tik čia visiška vėpla gali susituokt su tobulu biču, kuris realiam gyvenime tikriausiai nė neegzistuotų. Bet jie bent jau suteikia VILTĮ, kurios tokiom beviltiškom mergikėm kaip aš būtinai reikia. Viltį, kad vieną dieną tu sutiksi pasakų princą (mano atveju - roko žvaigždę su galybe tattoo ir dievišku balsu ir idealiais grojimo gitara įgūdžiais) ir jūs laimingai gyvensit kol susirasi meilužį ir jums prireiks advokato skyrybom. Bet čia jau kita istorija, apie kurią romantinai filmai dažniausiai nutyli.

Ir vis dėlto, romantiniai filmai turi ir šiokių tokių minusų. Štai didžiausi jų fail :



  1. Nuspėjamumas. Pagal mane, tai didžiausias banalumo trūkumas. Nes jei jau įsijungei kokį tipišką romantinį filmą, dažniausiai gali nuspėt visą siužetą. Pvz., mergina lietuj laukia autobuso. Prie jos prieina koks nors sexius ir šypsodamasis pasiūlo savo skėtį. Spėkit su kuo fimo pabaigoj ji aistringai bučiuosis?

  2. Tai, kad visi veikėjai arba super tobuli arba visiški evil (nors blogiukai gale dažniausiai miršta arba suranda Dievą). Man patinka įsivaizduot, kad egzistuoja toks pasaulis, kur visi gražūs ir malonūs, bet iš tiesų taip NĖRA. Štai kodėl mėgstu filmus, kur koks nors 'gerutis' suvažinėja katę arba įninka į alkoholizmą. Nes jie realistiški. Šis tas ko meksikietiškų serialų scenaristams reikia mokytis ir mokytis (nes realiam gyvenime retai kada įsimylim savo brolį, kuris iš tiesų nėra brolis, ir sužinom, kad mūsų tėtis, kurį palaidojom prieš keletą metų vis dėlto gyvas. Norėčiau pamatyt kaip tai atrodytų tikram gyvenime, kai klasiokė atėjus į mokyklą guostųsi, kad jos pamotė bando atkeršyt jos mamai ir ta proga padegė kažkieno namą. Ineteresting būtų).

  3. Jie verčia mus PAVYDĖT. Mes užsimanom to, ko tikrai negalim gaut. Šiek tiek sucks, mano nuomone.

Tiek tų fail. Vis vien, myliu romantinius filmus! Nes aš knisančiai beviltiška romantikė ir man galvoj vien širdelės.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą