2010 m. rugpjūčio 14 d., šeštadienis

Drabužiai (ar aksesuarai), kurie ant bx atrodo yuuum


Ar reikia paaiškinimo?

  • Languoti marškinukai. Omfg, kažkada man tai buvo grožio viršūūūnė. Ir dabar nerealiai atrodo. Tada net į veidą ne taip baisiai kreipiu dėmesį (ir ką aš apgaudinėju? Veidas svarbiausiaa, duhh).


  • Skater'ių kepurės. Jos irgi mane žudo. Taaaip puikiai atrodo.

  • Nerdai. Nelabai norėčiau, kad mano bx juos nešiotų, nes man pačiai jie patinka. :D Bet ant gražaus veidelio jie atrodo adorable.

  • Skate'ai. Išvis, skater'iai tobuuuli. Belekoki gražūs, belekaip gražiai rengiasi. Bent dauguma.

  • Skateshouse'ai.

  • Havajietiški arba tiesiog languoti šortai. Nesvarbu net jei kojos plaukuotos kaip babūno, vis tiek žudančiai (nelabai žudančiai, bet anyways) gražu.

  • Siaurėjantys džinsai. YPAČ RAUDONI. Idealas. Tam įtakos turėjo Pete. Jei pamatyčiau bx su raudonais džinsais IR gražų, ištirpčiau.

  • Tattoo. Ne per daug, ir gražios. Vėl Pete įtaka, bet nieko negaliu padaryt.

Stylish (and cute) guys, caaaaall me!

2 komentarai:

  1. AŠ IRGI KĄ TIK GALVOJAU,KAIP MAN PATINKA BERNAI SU SIAURAIS DŽINSAIS. ČIA TOBULYBĖ. (jedward įtaka.XDDDDDDD)

    AtsakytiPanaikinti