2010 m. rugpjūčio 8 d., sekmadienis

  • Mes abi draugavom su Niku. Pykomės dėl jo ir pavydėjom viena kitai (nors jis tikriausiai buvo ji).

  • Kartą dėl Niko kaltės (nes aš nepaskolinau Vikai savo telo jam parašyt) gal 2 valandas tylėjom elmos kieme, kol sušalom.
  • Gėrėm sidrą ir ėjom pirkt tualetinio popieriaus ir pieno, o paskui lydery žvengėm kaip nesveikos ir traukėm pirkėjų dėmesį.

  • Pasiklydom miške. Niekaip neradom per kur atėjom ir dumble įstrigo mano batai, paskui laksčiau su kojinėm ir Vika žvengė. :DD Nors man nelabai linksma buvo. paskui lėkėm pas mane į namus ir plovėm mano kedus kol mama negrįžo, visa vonia juoda buvo.

  • Kažkoki neaiškūs vyrukai su vežimu mus vežė į vištyčio miestelį. Dardėjom nemenkai, bet bent eit nereikėjo.

  • Skynėm čiobrelius ir klausėm fob'ų.

  • Šiurpinomės iš elfukų ir džiaugėmės radę fotkėse Adį. XD Jis rock star, čia tai true.

  • Važiavom į Vilnių ir aikčiojom kaip viskas nerealu. Grįšim ten, I hope so.

  • Šėlom tavo namuos ir buvom kekšės. :DDDD

  • Valgėm ir žiūrėjom filmus.

  • Radom daug draugų gyvūnų. :D Ypač kačių ir ožkų.

  • Dainavom 'I Hate Everything About You', kol atėjo mama. :D

  • Per istoriją žudėm mokytoją savo kalbėjimu. Ir tikriausiai dar begalę kitų mokytojų. :D

  • Gimzėj mėtėm giliukus į medį ir mum tai buvo labai juokinga. XD

  • Buvom vandalės ir mum grąsino iškviest policiją.

  • Pirkom skrybėlaites. XD (maniškė žuvo, kai buvau prie jūros. Dalį jos dar turi Julita)

  • Dainuodavom karaokę. OMG, skausmingi prisiminimai. :DDDDDD

  • Vaikščiojom po skudurynus.
  • Abi sirgom kialių gripu. XD Mano mėgstamas bajeris - V :

- Man atrodo aš sergu kiaulių gripu.

- Tau kaulus laužo? :oo

- Ne, mama šiandien geros nuotaios. :D

  • Tūsinom pas mane, ir tu kažkodėl nusistatei žadintuvą 4h, nors net tada mes dar nemiegojom.

  • Žvengėm. DAUG. Mūsų bajeriai nemirtingi. XDDDD

  • Fotkinomės. Irgi begalybiškai daug.

  • Žaidėm savo nemirtingąjį geimą.

  • Linksminomės su savo sąsiuvinuku.

  • Buvom vienodos. :D

Sveikinu su gimtadieniu Tave, meile! Tau jau 15iolika! Žinai ką tai reiškia? Kad linksminsimės dar 1000000 daugiau!!


Love yaaa

2 komentarai: