2010 m. rugpjūčio 16 d., pirmadienis

Read me

Aš laaabai mėgstu skaityt, nors tikrai (?) nesu moksliukė, tik gal nerd bšk. XDD Bet praleist laiką prie knygų man tikrai smagu. Ne taip tobula, kaip šėlt su draugais, bet taip bent jau užpildau nuobodžias akimirkas ir lavinu savo ir taip laikią vaizduotę, kuria didžiuojuosi. :DDD Kažkada netgi norėjau būt rašytoja, kažkur spintelėj dar stovi nebaigta knyga (parašiau gal 100psl., bet ten žiauriai nesusiveda galai. XD Man niekada nesisekė su loginiu mąstymu). So, jeigu mėgstat skaityt arba šiaip esat nerdai just like me, užmeskit akį (jei nepasitikit mano skoniu, geriau palikit šitą blog'ą ramybėj, nes nusivilsit. :D). Tikiuosi, kad rasit ką nors įdomaus!
  • Audrey Niffenneger "Keliautojo laiku žmona". Twilight'as buvo mano fave, kol aš perskaičiau JĄ. Ji tobula. Ta meilės istorija užburia, įtraukia. Be to, man patinka veikėjų netobulumas, ydos, ir kad ir kaip tai keista fantastinėj knygoj, jų realistiškumas. Tai pasakojimas apie neeilinę meilę. Pagal šią knygą yra ir filmas, bet jis (kaip būna beveik vbisada) neprilygo knygai. Aktoriai parinkti gerai, vaidyba puiki, bet rūksta daug svarbių detalių, o ir veikėjų charakteris ne visiškai teisingai atskleistas.
  • Aišku, visos J. K. Rowling "Hario Poterio" dalys. Jos fantastiškos. Patinka pats nenuspėjamumas, fantastika. Nors paskutinės dalies ("Haris Poteris ir mirties relikvijos") pabaiga pasirodė kiek lėkšta, knygos vis vien geros. :> Filmai taip pat. Jei knygų neskaitėt, bent jau juos pažiūrėkit.
  • M. Marchetta "Kas tu, Alibrandi?". Man ji laaabai patiko. Nežinau kuo, tai nėra kažkuo ypatinga istorija, bet knyga labai šilta ir šiek tiek liūdnoka (mazochistam ji bus per švelni, bet kitiem žmonėm tas liūdesys turėtų patikt).
  • Joanne Horniman "Slapti dienoraščiai". Įdomi istorija. Pakerėjo savo neįprastumu ir nuoširdumu.
  • Teklė Kavtaradzė "Basomis po naktinį miestą". Tai tikrai nėra įprasta knyga. Bet ji baaaaisiai maloni. Primena kavą, šiltą šokoladą ir lietų.
  • Steven Chobsky "Atskalūno laiškai". Ji NEREALI. Verkiau ją skaitydama, tikrai nuostabi. Nepmairštama.
  • Jostein Gaarder "Mergaitė su apelsinais". Žavi, priverčianti susimąstyt (žinot, kai aš tokia didi mąstytoja).
  • Isabel Abedi "Kuždesys". Nežinau kodėl, bet man ji bšk šiurpi buvo. Ir šiaip - super

Malonaus skaitymo!

3 komentarai:

  1. Skaičiau knygas "Slapti dienoraščiai" ir "Atskalūno laiškai",bet tiesą pasakius man jos neįsiminė,taip labai.:p Patariu paskaityt knygas "Pažymėtoji","Išduotoji" ir "Išrinktoji". Va čia tai tikrai geros knygos.;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha apie vampyrus. Gal skamba banaliai,bet man jos žiaaaaaauriai patiko.:)p

    AtsakytiPanaikinti